11 May 2014

Dress Challenge/Ruhaügyek

I chose this dress so long ago but had no fabric to use. Until about early last year when I ordered a surprise package. Not sure my fabric choice was the best seeing how it turned out.
I had to take a lot away from the skirt part as I looked very big in it (stated both by my husband and my parents). Sewing it was not a big challenge - except I still don´t know which type of dress suits me the best. Anyhow, I think if the fabric would be lighter it would look much better. We´ll see how it turns out when I start to wear it.
Burda 10/2009 pattern.

Front

Back    

 Nagyon régen néztem ki ezt a ruhát. Anyagom viszont csak tavaly lett hozzá, egy meglepi csomagban volt. Azt hiszem a választás nem volt tökéletes, egy kicsit merevebb lett mint számítottam. Sokat elvettem a szoknyájából, mert nem volt igazán előnyös rajtam. Asszem a fő probléma még mindig azzal van hogy nem tudom pontosan milyen típusú ruhák állnak rajtam jól.
 A szabásminta Burda 2009/10-ből való.


1 comment:

  1. Érdekes szabása van! Hátulról tökéletes, elől kissé nagyon tartja magát az anyag, de rajtad tuti másképp néz ki :)

    Mi a múltkor kifogtunk egy olyan "régimódi" ruházati eladót, aki értette a dolgát, sok jó tanácsot kaptam tőle, hogy szerinte mi áll nekem jól :)

    ReplyDelete