11 May 2012

Pay it forward játék

Na, akkor most én is hirdetek, miután Palkónál jelentkeztem.

A szabályok:
1.Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Az első három ember, aki kommentet ír erre a bejegyzésre, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek.
3. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
4. Cserébe meg kell hirdetnetek a játékot a saját blogotokban (az előttem játszók példáját követve, én sem küldöm el az ajándékot annak, aki nem hirdeti meg a játékot a blogjában).

3 comments:

  1. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra, ha még lehetséges. És már osztom is a blogomon!
    Üdv, BubaSzissz

    ReplyDelete
  2. Szia, dejó, végre valaki :)
    Még két hely van kiadó :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Most láttam, hogy reagáltál a játék bejegyzésemre. :)
      Ne haragudj, hogy csak most írok... a 365 napba még bőven belefér. :)
      Ugye aktuális még?

      Delete